سکس تراپی چیست؟

سکس تراپی یک نوعی درمان است که در اختیار افراد مجرد، یا زوج ها قرار میگیرد تا مشکلاتی مانند مشکلات جنسی، روابط زناشویی و مشکلاتی مانند اضطراب حین رابطه را برطرف نمایند. 
این جلسات عموما در مطب متخصص برگزار میشود . برخی افراد ترجیح میدهند در این جلسات تنها باشند ، و برخی دگیر ترجیح میدهند که شریکشان نیز  همراهشان باشد . تعداد جلسات و طول مدت آنها بستگی به فرد و مشکلش دارد .  مرکز مشاوره رسپینا گامی نو در جهت مشاوره به خانواده ها، زوج های جوان در حل تعارضات زناشویی، مشاوره طلاق ، آموزش های پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج برداشته است. مشاوره رسپینا در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس خدمات نوینی به هموطنان عزیز ارائه می کند.بطور عمده مشاهده میشود که افراد در حین مواجه با سکس تراپیست دچار حس اضطراب میشوند، و برخی افراد در کل از ابراز مشکل خود خجالت میکشند . اما سکس درمانگران این مسئله را میدانند و سعی میکنند با استفاده از روشهای های روانشناسی اعتماد فرد را بدست آورند . در ابتدا آنها سوال هایی از قبیل سلامت جنسی، سابقه جنسی، اعتقادات و نظرات فرد درباره مسائل جنسی را میپرسند .  
 در طی جلسات سکس تراپی، هیچگونه لمس فیزیکی بین پزشک و مراجعه کننده صورت نمیگیرد . افرادی که تجربه ای خلاف این دارند باید از مراجعه به آن پزشک خود داری کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *