وظایف و ویژگی‌های یک مشاور کنکور

مشاور تحصیلی امروزه به یکی از مهم‌ترین ارکان نظام آموزشی تبدیل شده است. هرچند هنوز هم در کشور ما و نظام آموزشی آن، توجه زیادی به امر مشاوره‌ی تحصیلی نمی‌شود و در مدارس بزرگ و کوچک تنها یک مشاور برای تمام دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود، بااین‌حال وجود مشاور در کنار دانش‌آموزانی که نزدیک کنکور هستند بسیار حیاتی و مهم است و حتماً باید داوطلبین مسیر کنکور را در کنار یک مشاور خوب، آگاه و باتجربه طی کنند.مرکز مشاوره تحصیلی و آموزشی و برنامه مدون کنکور رسپینا می تواند عامل موفقیت شما در کنکور سراسری شود.

مشاوران کنکور می‌توانند در برنامه‌ریزی‌های درسی، آموزش نحوه‌ی یادگیری دروس، برنامه‌ریزی گام‌به‌گام، تعیین اهداف، نحوه‌ی تست‌زنی و شرکت در کنکور و… برای دانش‌آموزان برنامه‌های خوبی ارائه دهند. علاوه بر مسائل درسی، مشاوران کنکور وظایف دیگری نیز بر عهده دارند که بیشتر روی مشکلات مربوط به روح و روان داوطلب است.موسسه مشاوره رسپینا در زمینه خدمات مشاوره ای در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس فعال می باشد.

بهترین مشاورخوب روانشناس تحصیلی شغلی آموزشی کنکورگنبد مرکز رسپینا  حسن ادینه عباس کوهی سعیده بلالی دکتر مرسولی المیرا شاکری علی بهرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *