اهمیت مشاوره ازدواج

مشاور به شما آموزش می‌دهد که چگونه در کمترین زمان، فرد مناسب یا نامناسب برای ازدواج را تشخیص دهید و با آگاهی کامل تصمیم نهایی تان را بگیرید.

همچنین جلسات مشاوره، اطلاعات مورد نیاز جهت مهارت های لازم  برای ساخت یک ازدواج موفق و زندگی زناشویی ایده آل را در اختیار شما قرار می‌دهد.مرکز مشاوره رسپینا گامی نو در جهت مشاوره به خانواده ها، زوج های جوان در حل تعارضات زناشویی، مشاوره طلاق ، آموزش های پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج برداشته است. مشاوره رسپینا در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس خدمات نوینی به هموطنان عزیز ارائه می کند.

مشاوره ازدواج، مناسب همه افرادی ست که می‌خواهند رابطه ای را شکل دهند و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند و در یک کلام معتقدند پیشگیری بهتر از درمان است.

شناخت سطحی و بسنده کردن بسیاری از الگوهای ازدواج، به زیبایی، پول و امکانات رفاهی همسر منجر به تشکیل خانواده هایی می‌گردد که تنها تضمین پایداری آنها، مهریه های سنگین و ترس از عواقب اجتماعی و اقتصادی برای زن و یا فرزندان حاصل طلاق است.

مشاور خوب روانشناس گنبد؟ خانم سعیده بلالی مشاور روانشناس در مرکز مشاوره رسپینا یکی از متخصصین حوزه مشاوره در گنبد کاووس استان گلستان است. مشاور خوب روانشناس گنبد؟ خانم المیرا شاکری مشاور روانشناس در مرکز مشاوره رسپینا یکی از متخصصین حوزه مشاوره در گنبد کاووس استان گلستان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *