سکس تراپ خوب مشکلات جنسی در گنبد

سکس تراپی شامل هر روشی برای درمان مشکلات جنسی است. مشکلات جنسی هم به زبان ساده اشمل هر مشکلی است که باعث عدم رضایت زن یا مرد (یا هر دو) از رابطه جنسی می شود. در این مطلب درباره کاربردهای سکس تراپی و مشاوره جنسی روش های درمانی مورد استفاده توسط سکس تراپ و روش انتخاب یک سکس تراپیست خوب در تهران صحبت خواهم کرد.

یکی از ابعاد ارتباطی میان زن و مرد ، رابطه جنسی است .ابعاد اقتصادی ، عاطفی ، فکر و جنسی از راههای ارتباطی در بین زنان و مردان می باشد . ارتباط جنسی هر چند اهمیت بالایی دارد اما به دلایل فرهنگی کمتر به آن پرداخته می شود. مشاور خوب روانشناس گنبد؟ خانم سعیده بلالی مشاور روانشناس در مرکز مشاوره رسپینا یکی از متخصصین حوزه مشاوره در گنبد کاووس استان گلستان است.

میزان شیوع مشکلات جنسی بالاست تحقیقات نشان می دهد بین ۳۵ تا ۵۰ درصد افراد در طول عمر خود یک مشکل جنسی را تجربه می کنند. اما اکثر افراد به دلیل خجالت کشیدن به سکس تراپیست مراجعه نمی کنند و مشکل آن ها غیر قابل حل می ماند.

سکس تراپیست چه مشکلاتی را حل می کند؟

اگر به هر دلیلی شما یا شریک جنسی تان از رابطه جنسی خود راضی نیستید می توانید از سکس تراپیست کمک بگیرید. به طور کلی ۴ دسته مشکلات جنسی وجود دارند که نیاز به سکس تراپی دارند عبارتند از:

  1. اختلالات جنسی
  2. انحرافات جنسی
  3. آموزش رابطه جنسی
  4. خستگی یا کسالت جنسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *