مشاوره قبل از طلاق

مشاوره قبل از طلاق ، مشاوره ای است که بطور خاص بر روی مقابله با مشکلات طلاق تمرکز دارد. اگر تصمیم گرفته اید که طلاق، بهترین گزینه برای شما و همسرتان است، ممکن است در زمان جنجالی که برای طلاق اقدام می کنید به یک مشاور ارجاع داده شوید. شاید مراجعه به درمانگر یا مشاور در این مدت بسیار مفید باشد. بیشتر افراد در هنگام تصمیم برای ازدواج به فکر مشاوره میفتند. این در حالی است که باید توجه کنیم که، طلاق و تصمیم گیری برای آن هم نیاز به مشاوره دارد.

بسیاری از احساسات ممکن است هنگام طلاق بروز کند. بر همین اساس شما برای گذراندن روند دردناک به یک حامی نیاز داشته باشید. وقتی صحبت از عزت نفس می شود، تصمیم گیری بر پایه صمیمیت و احساسات می تواند درست نباشد. شما در این شرایط نمی توانید احساسی تصمیم بگیرید. مشکلات شما ممکن است خیلی بزرگ باشد و به تنهایی نمی توانید آنها را حل کنید.

مرکز مشاوره رسپینا گامی نو در جهت مشاوره به خانواده ها، زوج های جوان در حل تعارضات زناشویی، مشاوره طلاق ، آموزش های پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج برداشته است. مشاوره رسپینا در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس خدمات نوینی به هموطنان عزیز ارائه می کند.

روانشناس و سکس تراپ خوب گنبد؟ خانم سعیده بلالی مشاور روانشناس در مرکز مشاوره رسپینا یکی از متخصصین حوزه مشاوره و سکس تراپی در گنبد کاووس استان گلستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *