مشاور کنکور گنبد

  • مشاور خوب باید در وهله اول خود مسیر موفقیت را طی کرده باشد تا دانش آموزان بتوانند به او اعتماد کرده و جا پای وی بگذارند و چگونگی موفق شدن خود را به دانش آموزان انتقال بدهد. متأسفانه بسیاری از افراد در زمینه مشاوره در حال فعالیت هستند که خود سابقه درخشانی در زمینه تحصیل و کار ندارند! پس اگر مشاور در زندگی شخصی خود موفق نبوده باشد، احتمالاً راهنمای خوبی هم نخواهد بود.
  • مشاور خوب باید به تمامی منابع و ویرایش‌های جدید آگاه و مسلط بوده و اطلاعاتش در زمینهٔ کتب جدید کنکوری به روز باشد. روز به روز به تعداد منابع آموزشی کنکور اضافه می‌شود که قطعاً تمامی آنها برای دانش آموزان مفید نخواهند بود؛ بنابراین باید منبعی به دانش آموز معرفی شود که متناسب با سطح وی بوده و او را برای کنکور آماده خواهد کرد.

موسسه مشاوره رسپینا در زمینه خدمات مشاوره ای در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس فعال می باشد.

مرکز مشاوره رسپینا با تفکری نو و خلاق در خدمت هم شهری های عزیز در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس می باشد.

  • تسلط نسبی و قابل قبولی بر مباحث داشته باشد. تا درصورت کسب نتایج ضعیف داوطلب، تشخیص دهد که درجهٔ سختی و آسانی آن مبحث چقدر بوده‌است. پس صرف اینکه مشاور مهندس یا دکتر باشد کافی نیست؛ بلکه مشاور باید در حداکثر درس‌ها تسلط کافی داشته باشد و این یعنی کاربلد بودن.
  • مسلط به برنامه‌ریزی کنکوری باشد و آنقدر در این زمینه باید تجربهٔ کافی و مفید داشته باشد که کاملاً مهارت ایجاد توأم انگیزه و برنامه‌ریزی اصولی و حرفه ای برای هر تیپ داوطلب کنکوری را داشته باشد. داشتن یک برنامه سخت و فشرده تضمینی برای موفقیت در کنکور نیست و در برخی موارد می‌تواند نتیجه معکوسی هم داشته باشد. به همین اطر برنامه‌ریزی کنکور باید به گونه انجام شود که در ابتدا آسان و به مرور زمان سخت شود. علاوه بر این، برنامه باید انعطاف‌پذیر باشد. به این معنا که در صورت انجام نشدن بخشی از آن، امکان جبرانش در روزهای بعدی وجود داشته باشد.مرکز مشاوره تحصیلی و آموزشی و برنامه مدون کنکور رسپینا می تواند عامل موفقیت شما در کنکور سراسری شود.مشاور خوب آموزش و تحصیلی  کنکور و موفقیت گنبد؟ آقای حسن آدینه بهترین مشاور آموزش و موفقیت در مرکز مشاوره رسپینا در گنبد استان گلستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *