تاثیر پوزیشن های رابطه جنسی در زندگی زناشویی

همانطور که می دانید یکی از فاکتورهای مهم در روابط زن و مرد ، رابطه جنسی است . از آن جایی که رابطه جنسی از اهمیت بسیاری برخوردار است می تواند در حفظ و صمیمت زوجین بسیار تاثیر گذار باشد .

ممکن است پس از مدتی که از زندگی مشترکتان گذشته باشد احساس کنید که رابطه شما سرد شده و یا دیگر تمایلی به رابطه جنسی با همسر خود را ندارید ! چاره چیست ؟ زوجین در این مرحله از زندگی خود چه کاری باید انجام دهند ؟ آیا این مشکل حل شدنی است ؟

نگران نباشید سردی و بی میلی به رابطه جنسی با پیشگیری روش های مختلف حل شدنی است . اگر می خواهید رابطه جنسی شما رضایت بخش باشد در ابتدا بهتر است نقاط تحریک خود و همسرتان را شناخته و همچنین مدل های مختلف رابطه جنسی را نیز امتحان کنید .

مرکز مشاوره تلفنی رسپینا در حوزه مشاوره ازدواج، طلاق، تحصیلی ، شغلی، سکس تراپی، خانواده، فرزندپروری و اختلالات روانی در خدمت هم وطنان عزیز می باشد. مشاورین ما در خدمت تمای سوالات و مشکلات شما هستند.

سکس تراپیست متخصص در مشکلات و اختلالات جنسی و زناشویی در گنبد کاووس استان گلستان ؟ مشاور و روانشناس و دارای کرسی تخصصی سکس تراپی حرفه ای خانم سعیده بلالی در مرکز مشاوره رسپینا

سعیده بلالی سکس تراپیست مشکلات زناشویی خاص سواپ سواینگر اینسست انال سری سام لزبین گی دو جنس گراها  در مرکز مشاوره رسپینا گنبد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *