مشاوره استارتاپی و شروع کسب و کار

خیلی از شما می خواین کار خودتون رو داشته باشین . به اصطلاح قدیمی ها ” آقای خودت باشی ، نوکر خودت. در این زمینه هم با کمک دوستان بهتون کمک می کنیم. کمک می کنیم بهتر ایده پردازی کنین . خلاقیت در ایده هاتون بیشتر بشه. همراهتون هستیم تا ایده هاتون رو اجرایی کنین . در تیم سازی کمکتون می کنیم. قوانین و مقررات رو بهتون می گیم. در انتخاب شتابدهنده ها و سرمایه گذران کمک می کنیم و خلاصه همراهتون خواهیم بود. اگه خودتون یه کسب و کار راه انداختین ، دررونق کسب و کار بهتون کمک می کنیم. استراتژی کسب و کار رو با کمک هم تعریف می کنیم. ما و دوستانمون در رسپینا کمک می کنیم کسب و کارتون موفق و موفق تر بشه. بازاریابی و جذب مشتری به درستی صورت بگیره. کسب و کارتون دارای هویت بشه ( برندسازی) . کمپین تبلیغاتی مناسبی داشته باشه. ارتباط با مشتری و حفظ مشتری رو به درستی انجام بده و…
خلاصه از دبستان تا کسب و کار ، همراهتون هستیم تا استراتژی موفقیت شما به درستی ترسیم ، اجرا و بررسی بشه.

امروزه با توجه به افزایش تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع مختلف تحصیلی، نبود بازار کار متناسب با رشته های تحصیلی دانشگاهی، برگزاری محدود و دوره ای آزمون های دستگاه های دولتی، کافی نبودن حقوق و مزایای شرکت های خصوصی برای استخدام نیروی کار جدید، بالا رفتن سن جوانان ازدواج که یکی از دلایل عمده و اصلی آن نداشتن کار و حقوق مناسب، محدودیت سن برای شرکت در آزمون ها، همچنین رشد روز افزون قیمت ها در زمینه های مختلف (مانند مسکن، خودرو، تامین نیازهای خوراکی و پوشاک و غیره) و بسیاری از موارد دیگر باعث شده تا بسیاری از جوانان برای وارد شدن به بازار کار با داشتن سرمایه ای اولیه و اندک( که شاید پس انداز چند ساله های خانواده هایشان بوده و یا از طریق گرفتن وام های مربوط در این حوزه آن را فراهم کرده باشند) اقدام به راه اندازی کسب و کار جدید کنند تا بتوانند خود را در جامعه مطرح کنند و اعتبار لازم را در بین رقبا بدست آورند.
برای موفقیت در این مسیر آن ها نیاز به مشاوره کسب و کار دارند. اساسا مشاوره کسب و کار به معنای دریافت اطلاعاتی تخصصی و پرس و جو کردن در مورد حوزه کاری که قصد انجام شروع فعالیت های خود را در آن دارند، می باشد. مشاوره کسب و کار می تواند کارگشای بسیار خوبی باشد تا از خطرات احتمالی و ریسک کردن در مواردی که خسارات مالی جبران ناپذیری را به همراه دارد و در آینده نه چندان دور موجب از دست رفتن سرمایه ها و بالا آوردن بدهکاری خواهد شد جلوگیری کند.برای دوام این گونه کارها که به اصطلاح به آن کار آفرینی نیز می گویند گرفتن مشاوره های فنی تخصصی الزامی می باشد. اگر در فکر راه اندازی کسب و کار جدیدی هستید و به دنبال اطلاعاتی مفید و مشاوره کسب و کار برای گام برداشتن در این مسیر پر پیچ و خم می باشید تا پایان مقاله با ما همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *