روان درمانی و مشاوره

روان درمانی یک فرایند است، در بسیاری از اوقات افراد در مقاطع مختلف زندگی دچار چالش هایی می‌شوند که نیاز به روان درمانی و روانشناس پیدا می کنند، این نیاز از طریق بررسی دقیق افکار، احساسات، اعمال، و روابط که آنالیز می‌شود از طریق یک روانشناس خوب و روان درمانگر مجرب قابل تحقق است.

روند درمان با بررسی این چالش‌ها با یک ارزیابی دقیق از طریق مصاحبه بالینی و تست‌های روانشناسی معتبر آغاز می گردد تا بتوان با آگاهی از علائم ، بطور مثال؛ علایم و نشانه های اضطراب، علایم و نشانه های افسردگی ساده یا مزمن که می‌تواند تغییراتی که احتمال زیاد رضایت شما و سازگاری کلی روانی را بهبود می‌ببخشد را شناسایی کند، تا بتوان درمان را آغاز کرد و پیش برد. پس از آن می‌توانند یاد بگیرید که چگونه تغییرات لازم را برای به دست آوردن سازگاری بهتر و رضایت بهتر انجام دهید و آن را در زندگی خود مستر کنید.

در ساده ترین حالت ممکن است افراد دچار مشکلات ارتباطی و تصمیم‌گیری‌های مهم مانند مشاوره قبل از ازدواج و یا درگیر مشکلات گسترده تری مانند اختلال افسردگی، اضطراب شدید و وسواس و غیره باشند.

برای مثال ما برای درمان افسردگی و اظطراب شدید، درمان افسردگی پس از زایمان، درمان اختلال اظطراب اجتماعی و راه های مختلف درمان اظطراب و افسردگی، و یا دیگر مسایل ، مطابق شرایط مراجع که سنجیده می‌شود ، به صورت تخصصی انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *