مشاوره کسب درآمد اینترنتی

برای شروع کار در اینترنت لازم است درباره نکات و روش‌های خاص  مطالعه کنید، یک سیستم یا گوشی متصل به اینترنت داشته باشید، برای ساخت و موفقیت برند خودتان با دقت و حساسیت کار کنید و به هیچ وجه مطالعه را ترک نکنید، حتی زمانیکه موفق شدید! در این مطلب می‌خواهیم به شما چند ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدهیم که انتخاب هرکدام به شرایط شما بستگی دارد.

این مقاله برای این ۳ گروه مفید است:

  • گروه اول: افرادی که تجربه کار اینترنتی ندارد اما می‌خواهند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند.
  • گروه دوم: افرادی که تجربه یا تخصص‌های خاصی (برنامه‌نویسی، تدریس، پزشکی و…) دارند و می‌خواهند از طریق اینترنت، کسب درآمد کنند.
  • گروه سوم: افرادی یا مجموعه‌هایی که کسب و کار محلی دارند و می‌خواهند از طریق اینترنت، فروش خود را افزایش دهند.

ما در ادامه برای هر ۳ گروه، ایده‌هایی برای کسب درآمد اینترنتی را پیشنهاد داده‌ایم.

۱٫ طراحی سایت بدون کدنویسی

  • مناسب برای گروه اول و دوم

امروزه بسیاری از افراد برای معرفی خدمات، به وب سایت نیاز دارند و شما می‌توانید برای آن‌ها سایت طراحی کنید. برای طراحی سایت بدون کدنویسی می‌توانید ازقالب آماده  استفاده کنید. وردپرس نرم‌افزاری تحت وب و رایگان است که می‌توانید از آن برای ساختن وب سایت زیبا و قدرتمند استفاده کنید.

چطور انجامش دهیم؟

افرادی که می‌خواهند طراحی سایت بدون کدنویسی انجام دهند (همین اول باید خدمشون عرض کنم که طراحی سایت شاید به دانش کدنویسی نیاز نداشت باشه اما لازمه تا مفاهیم اولیه رو بدونید) پس درباره مفاهیم اولیه هاست و دامنه، آموزش کار با وردپرس و نکات طراحی سایت اطلاعات کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *