معرفی ما

موسسه توسعه گران صبای رسپینا گلستان در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است. شعار موسسه تحت برند رسپینا با عنوان: مشاوره تخصص ماست. رسپینا موسسه ای آموزشی، پرورشی ، پژوهشی برای مشاوره در امور مختلف و جنبه های گوناگون زندگی است. مجموعه رسپینا برای انجام این امور از سازمان های مختلف دولتی مجوز فعالیت اخذ کرده است. رسپینا دارای مجوز از سازمان بهزیستی کشور با نام موسسه توسعه گران صبای رسپینا و استانداری گلستان با نام موسسه زندگی برتر فردوس ایرانیان در سه حوزه مشاوره خانواده، تحصیلی و کسب و کار است که سه رکن اصلی زندگی هر فرد در قرن ۲۱ را شکل می دهد.

در حقیقت هرچه بر میزان تحصیلات و آگاهی مردم افزوده می‌شود و هرچه زمان به جلوتر گام برمی‌دارد، علاقه افراد جهت اخذ مشاوره و راهنمایی از مشاورین باتجربه و خبره بیشتر و بیشتر می‌شود.
شاید بتوان گفت در جامعه ما دیدگاه مردم نسبت به مشاوره نسبت به ۲دهه پیش مثبت‌تر و بهتر شده است. اگر زمانی تصور بر این بود که روانشناسان صرفا با بیماران روانی سر و کار دارند و هرکس تحت نظر روانشناس یا روانپزشک باشد، فردی است مسئله‌دار و نمی‌توان روی او حسابی باز کرد، حالا بسیاری از خانواده‌ها متوجه غیرمنطقی بودن این نوع طرز فکر شده و با روی گشاده به روانشناسی و مشاوره نگریسته و از این خدمات استفاده می‌‌کنند.
مشاوره اگر توسط متخصصین آموزش دیده در این امر صورت بگیرد می تواند تاثیر عمیقی بر افراد، خانواده ها و به طور کل سلامت جوامع داشته باشد. خدمات مشاوره به افراد کمک می کند تا در موقعیت های دشوار زندگی مانند مرگ عزیزان، طلاق، استرس شغلی، مواجه شدن با مشکلات روحی و… بتوانند بحران ها را مدیریت کنند و در بهترین مسیر حرکت کنند.

ماموریت ما مشاوره، آموزش، تحقیق و متصل کردن حلقه‌های ایده، تیم و منابع در سه حوزه خانواده، تحصیلی و شغلی است.