شب بیداری، مفید یا مضر؟

شب بیداری، مفید یا مضر ؟

شب بیداری باعث کوچک شدن مغز و کاهش حافظه و اختلال تمرکز می شود. نداشتن خواب شبانه در بلند مدت باعث مرگ زود هنگام می کردد.خوابیدن قبل از ساعت ۱۲ شب روحیه را شاد و سیستم بدن را تقویت میکند.

چه تایمی شام بخوریم ؟

طبق تحقیقات، بین ناهار و شام دانش آموزان باید فاصله ای بیشتر از حد معمول باشد و خوردن شام را به بعد از ساعت درسی موکول کننند(البته نه خیلی دیر وقت!!!) در عوض به جای ۳ وعده در روز از ۵ وعده غذایی استفاده کنند که فاصله بین ناهار و شام را از وعده های سبک استفاده بفرمایید و بتوانند کارایی مغز خود را بالا نگه دارند.

موسسه مشاوره سوپررسپینا در زمینه خدمات مشاوره ای در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس فعال می باشد.

موسسه سوپررسپینا گامی نو در ارایه خدمات آموزشی و مشاوره ای در زمینه تحصیلی، کنکور و برگزاری دوره های آموزشی، با همکاری اساتید و مشاوران نخبه، از تهران در استان گلستان فعال می باشد.

مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور سوپررسپینا تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی کشور و برترین برند مشاوره تحصیلی ایران است که در مقاطع مختلف تحصیلی ارایه کننده خدمات نوین ،به روز و علمی مشاوره تحصیلی و شغلی ،انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاهی ،همایش موفقیت تحصیلی و شغلی و همایش انتخاب رشته می باشد. متد این مرکز، ابتدا ارزیابی و شناخت صحیح از هر داوطلب و سپس هدف گزاری و حرکتی فیدبک دار همراه با نظارت و کنترل در کلیه مسایل آموزشی و محیطی داوطلب می باشد. نماینده سوپر رسپینا در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس مرکز مشاوره رسپینا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *