مشاوره تلفنی و حضوری گنبد

اختلال استرس و اضطراب شدید یا حاد یک وضعیت روانی است که می تواند بلافاصله پس از یک رویداد یا حادثه آسیب زا رخ دهد. رابطه نزدیکی بین اختلال استرسی حاد (ASD) و اختلال استرسی پس از آسیب روانی (PTSD) وجود دارد. برخی افراد بعد از اختلال استرسی حاد یا ASD، اختلال PTSD را هم تجربه می کنند. طبق گزارش‌های اداره امور سربازان ایالات متحده آمریکا، تقریبا ۱۹ درصد افراد پس از وقوع رویداد آسیب زا، دچار اختلال ASD می‌شوند. افراد مختلف به رویدادهای آسیب زا به گونه ای متفاوت پاسخ می دهند، اما آگاهی از اثرات فیزیکی و روانی بالقوه‌ای که پس از چنین رویدادهای رخ می‌دهند، اهمیت زیادی در درمان استرس و اضطراب شدید دارد.بهترین مرکز مشاوره در نوروز ۱۴۰۰ خدمات مشاوره   در گنبد برگزار می شود.

اختلال ASD با واکنشهای استرسی حاد مشخص می شود که ممکن است در ماه اول پس از قرارگیری فرد در معرض یک رویداد آسیب زا رخ دهند. برخی بیماران مبتلا به ASD، اختلال استرسی پس از آسیب روانی (PTSD) را نیز تجربه می کنند که فقط پس از چهار هفته پس از قرارگیری در معرض تروما تشخیص داده می شود و درمان استرس و اضطراب شدید با هدف کاستن علائم پاسخهای استرسی حاد و پیشگیری از گسترش آن به PTSD انجام می شود.

مرکز مشاوره رسپینا گامی نو در جهت مشاوره به خانواده ها، زوج های جوان در حل تعارضات زناشویی، مشاوره طلاق ، آموزش های پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج برداشته است. مشاوره رسپینا در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس خدمات نوینی به هموطنان عزیز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *