تفاوت رابطه جنسی قبل از ازدواج با بعد از ازدواج چیست؟

دخترک جلوی میز نشسته است و با چشم هایی اشک بار از خاطراتش می گوید. از اینکه تصور می کرده رابطه جنسی باعث پیوند و نزدیکی بیشتر با دوست پسرش می شود.

به خاطر ترس از اینکه او را از دست ندهد و با تصور بیشتر شدن علاقه، تن به رابطه جنسی در ۱۵ سالگی داده است. اما چیزی نگذشت که آن عشق آتشین فروکش کرد.

او تمام عشقش را نثار دوست پسرش می کرد، اما تمام توجه و علاقه دوستش معطوف بدن او بود، انگار که او وجود نداشت. پس از مدتی هم ناگهان همه ارتباط آنها با هم قطع شد.

رابطه جنسی قبل از ازدواج بسیار متفاوت از نوع رابطه ای عاشقانه ایست که یک دختر و پسر قبل از ازدواج تجربه می کنند.موسسه مشاوره رسپینا در زمینه خدمات مشاوره ای در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس فعال می باشد.

آنچه قبل از ازدواج انجام می شود بیشتر برای ارضای نیازهای خود، کنجکاوی، تمایل به نشان دادن قدرت در جذب جنس مخالف و هوس بازی است.

این در حالی است که رابطه جنسی پس از ازدواج با هدف پیشبرد زندگی مشترک انجام می شود.

دو طرف در زندگی مشترک بیشتر به دنبال تعهد، مسئولیت پذیری و تداوم بخشیدن به زندگی خود هستند. زوج برای تداوم زندگی خود و حفظ همسر مورد علاقه حاضر به از خودگذشتگی و تغییر خود هستند.

یکی از ابعاد ارتباطی میان زن و مرد ، رابطه جنسی است .ابعاد اقتصادی ، عاطفی ، فکر و جنسی از راههای ارتباطی در بین زنان و مردان می باشد . ارتباط جنسی هر چند اهمیت بالایی دارد اما به دلایل فرهنگی کمتر به آن پرداخته می شود. مشاور خوب روانشناس گنبد؟ خانم سعیده بلالی مشاور روانشناس در مرکز مشاوره رسپینا یکی از متخصصین حوزه مشاوره در گنبد کاووس استان گلستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *