مشکلات جنسی شما و مشاوره تخصصی

اگرجزو عروس و دامادهایی هستید که هنوز مدت زیادی از زندگی تان زیر یک سقف نمی گذرد، شاید درباره مسایل جنسی با هم مشکلاتی داشته باشید. کم تجربگی و دانش کم ممکن است پایه های رابطه جنسی شما را سست کند و با دردسرهای زیادی مواجه شوید.

مشکلات جنسی در بیشتر موارد از سوی زوج ها جدی گرفته نمی شوند. زنان و مردانی که برای یک سرماخوردگی به پزشک مراجعه می کنند، اغلب از بیان مشکلات جنسی شان طفره می روند.در چنین مواردی، قبل از هر چیز باید بپذیرید که در رابطه با مسائل جنسی کم تجربه اید و نیاز به آگاهی بیشتری دارید. این آگاهی با گفتگوی صادقانه با همسرتان به دست می آید و مهم تر از آن، مشورت گرفتن از یک مشاور امین و مطلع و با تجربه.مرکز مشاوره رسپینا گامی نو در جهت مشاوره به خانواده ها، زوج های جوان در حل تعارضات زناشویی، مشاوره طلاق ، آموزش های پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج برداشته است. مشاوره رسپینا در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس خدمات نوینی به هموطنان عزیز ارائه می کند.


حسن گفتگو این است که می فهمید کجای کار می لنگد. می فهمید طرف مقابل چه انتظاراتی در رابطه زناشویی تان دارد و چطور باید با آن مواجه شد. مثلا شاید نوعروسی که در دوران عقد به سر می برد تمایلی به رابطه جنسی در این دوران نداشته باشد اما این به معنی سردمزاجی او نیست. گفتگو کردن در این باره و توضیح دادن احساسات کمک می کند که آقا داماد متوجه شود همسرش به او گرایش و تمایل دارد اما به خاطر برخی ملاحظات عرفی و خانوادگی دوست دارد کمی صبر کنند. از آن طرف، دختر هم با دیدن رفتار گشاده و نرم خویی پسر می تواند مطمئن شود که رابطه جنسی یک رابطه اجباری و تحمیلی نیست و می توان با آرامش و در زمان مناسب از آن لذت برد.مرکز مشاوره رسپینا با تفکری نو و خلاق در خدمت هم شهری های عزیز در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *