خودشناسی در ازدواج

میزان هوش خود را بسنجید

از عواملی که به زندگی مشترک موفق کمک می‌کند مسئله هوش است. هرکسی باید از میزان هوش خود آگاهی کامل داشته باشد و آن را برای ازدواج ملاک قرار دهد. هر پسر و دختری که قصد ازدواج دارند باید از لحاظ فکری و هوشی با یکدیگر تناسب داشته باشند تا زندگی موفق‌تری را تجربه کنند.مشاوره رسپینا با تفکری نو و خلاق در خدمت هم شهری های عزیز در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس می باشد.

 سلامت جسمی و روحی

شما باید از وضعیت سلامتی خود کاملا آگاه باشید. مشکلات روحی روانی مثل افسردگی، وسواس فکری عملی و سوظن بیش ازحد همگی در ازدواج شما و طرف مقابلتان تاثیر می‌گذارند. همچنین مشکلات جسمی مثل معلولیت های ذهنی و جسمی، ایدز، سوختگی، سل و… در امر ازدواج بسیار مهم‌اند. افراد باید از این گونه مشکلات در خود آگاه بوده و بدانند که در چه وضعیتی قرار دارند تا در زندگی مشترک و رابطه دوطرفه دچار مشکل نشوند.مشاوره رسپینا با تفکری نو و خلاق در خدمت هم شهری های عزیز در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس می باشد.

تاثیر خودشناسی در ازدواج : اعتقادات مذهبی

هرکس باید اصول و عقاید و چهارچو‌ب‌هایی را برای زندگی خود درنظر بگیرد و نسبت به آن‌ها آگاهی کامل داشته باشد. از مهمترین ابعاد خودشناسی در ازدواج شناخت اعتقادات مذهبی است. ممکن است تصور درستی از عقاید مذهبی خود نداشته باشید و وارد زندگی با شخصی شوید که کاملا با شما متفاوت است. بهتر است تمام جزئیات اعتقادی خود را بررسی کنید تا همسری متناسب با عقاید و ارزش‌های خود انتخاب کنید.مشاوره رسپینا با تفکری نو و خلاق در خدمت هم شهری های عزیز در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس می باشد.

خصوصیات اخلاقی خود را بشناسید

بدون شک شناخت خصوصیات اخلاقی ضعف‌ها و نقاط قوت به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر با خود کنار بیایید و دلیل بسیاری از رفتارها و آشفتگی‌ها را درخود متوجه شوید. اخلاقیات خوب و ناپسند باید در هنگام ازدواج درنظر گرفته شوند. برای مثال اگر فرد  مستقل و خودمختاری هستید ممکن است ازدواج با فردی که شخصیت سلطه‌جو دارد برای‌تان پیامدهای خوبی نداشته باشد.مشاوره رسپینا گامی نو در جهت مشاوره به خانواده ها، زوج های جوان در حل تعارضات زناشویی، مشاوره طلاق ، آموزش های پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج برداشته است. مشاوره رسپینا در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس خدمات نوینی به هموطنان عزیز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *