کسب و کار اینترنتی

فروش محصولات فیزیکی

در این مدل کسب و کار اینترنتی شما نیاز به محصولات فیزیکی برای فروش دارد. منظور از محصولات فیزیکی هر نوع محصولی است که باید برای فروش آن سیستم ارسال و تحویل فیزیکی داشته باشید. به این سیستم تحویل دلیوری Delivery گفته می‌شود.

الف- فروش مستقیم

ب- فروش واسطه‎ای

۲- فروش محصولات مجازی

در این مدل کسب و کار اینترنتی شما دیگر نیاز به محصولات فیزیکی ندارید. بلکه نیاز به محصولات مجازی دارید. منظور از محصولات مجازی هر نوع محصولی است که برای فروش آن نیاز به سیستم ارسال و تحویل فیزیکی نداشته باشید. سیستم تحویل یا دلیوری Delivery شما به‌صورت مجازی و آنلاین اتفاق می‌افتد.

۳- فروش خدمات

در این مدل کسب و کار اینترنتی انواع خدمات از طریق اینترنت ارائه می‌شوند. خدماتی مانند مشاوره، رزرو هتل، خرید بلیت هواپیما و قطار به‌صورت آنلاین. رزرو یا خرید همایش و کنسرت. خرید بلیت سینما که در ابتدای مقاله مثال زدیم.

۴- کسب و کارهای اینترنتی مبتنی بر محتوا

یکی از بهترین و کم درد سرترین مدل های کسب و کار اینترنتی، مدل درآمدزایی از تولید محتوا و فروش محتوا است. شاید به جرات بتوان گفت یکی از بهترین مدل های کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه، تولید محتوا است. تولید محتوای باارزش و تبدیل آن به پول و ثروت. هم می‌توانید به‌صورت مستقیم محتوا را به پول تبدیل کنید و هم به‌صورت غیرمستقیم! در ادامه به آموزش این روش به‌صورت مفصل خواهیم پرداخت.

۵- کسب و کار اینترنتی مبتنی بر مهارت و تخصص

یکی دیگر از مدل های کسب و کار اینترنتی، فروش مهارت و تخصص از طریق اینترنت است. ممکن است شما مهارت برنامه‌نویسی داشته باشید. مهارت طراحی سایت، مهارت سئو، مهارت بازاریابی اینترنتی و سئو. این مهارت‌ها قابلیت فروش هستند. با انجام دادن پروژه‌های مختلف می‌توان درآمد بسیار خوبی از اینترنت کسب کرد. مهارت‌های کسب درآمد از اینترنت در دنیای امروز بسیار اهمیت پیداکرده‌اند. ما در دوره غیرحضوری و قابل دانلود کسب و کار اینترنتی، تمام این مهارت‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

موسسه مشاوره کسب و کار رسپینا در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس آماده ارایه خدمات مشاوره و راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. با ما کامروا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *