مشاوره روان و درمان اختلالات روانی در کلینیک روانشناسی

مشاوره روان و درمان اختلالات روانی در کلینیک روانشناسی کاربرد فراوانی در جوامع امروز با توجه به بالارفتن استرس و فشار دارد. در دنیای پر هیاهوی امروز مشکلات باعث به وجود آمدن بسیاری از اختلالات روانی می باشد که تحت تاثیر محیط روی می دهد. مراکز مشاوره همواره پذیرای افرادی است که تحت این مشکلات قرار دارند و در زندگی خصوصی و اجتماعی دچار مشکل می باشند. مرکز مشاوره انتخاب نو با کمک همکاران خوب روانشناس در بسیاری از مقاطع روانشناسی خدمات خوب روانشناسی را ارائه می دهند. از نمونه های بسیار پر کاربرد در بهترین مراکز مشاوره می توان به نمونه های زیر اشاره نمود.

–        مشاوره پیش از ازدواج : انتخاب مناسب برای ازدواج یکی از مهمترین دلایل افراد برای مراجعه به یک مشاور روانشناس است. مشاور پیش از ازدواج می تواند با برسی شخصیت افراد با روشهای تخصصی میزان موفقیت و شکست در زندگی مشترک را عنوان کند. انجام مشاوره قبل از ازدواج برای افرادی که تمایل به شروع یک زندگی مشترک خوب دارند جزء واجبات محسوب می شود.

–        روانکاوی : انواعاختلالات روانی با درمان روانکاوی توسط یک روانکاو خوب ممکن پذیر است. افرادی که برای حل مشکلات خود از روانکاو استفاده می کنند معمولا از طرحواره درمانی استقبال فراوانی می کنند.

–        روانشناس کودک و نوجوان : حل مشکلات کودکان همچون استرس ، اضطراب ، پرخاشگری و آموزش های نوین فرزند پروری در یک کلینیک روانشناسی خوب توسط مشاور کودکان می تواند در موفق بودن کودکان در آینده نقش بسیار مهمی داشته باشد. بسیاری از کسانی که امروزه به مراکزمشاوره برای حل مشکلات و اختلالات خود مراجعه می کنند را کسانی تشکیل می دهند که در کودکی دچار آسیب های درمان نشده زیادی بوده اند.

مرکز مشاوره رسپینا با تفکری نو و خلاق در خدمت هم شهری های عزیز در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس در زمینه مشاوره ترک اعتیاد  می باشد.

  روانپزشک : درمان بعضی از بیماری های روانی نیاز به استفاده از دارو دارد. دکتر روانپزشک پس از برسی های دقیق افراد آنها را معمولا به درمان روانشناسی در کنار درمان دارویی تشویق می نمایند. گاهی نیازی نیست که افراد در تمام دوره عمر خود از درمان دارویی استفاده نمایند و مصرف یک یا چند دوره دارو برای حل مشکل آنها کفایت می کند.

–        نوروفیدبک : بهترین درمانی که هیچ گونه عارضه و مشکلی برای افراد به وجود نمی آورد درمان نوروفیدبک می باشد. نوروفیدبک و بیوفیدبک برای حل مشکلات حافظه و یادگیری تاثیر بسیار زیادی دارد.

–        مشاوره خانواده : حل مشکلات خانوادگی و آموزش نحوه مقابله با بحران های خانوادگی با همراهی یک روانشناس خانواده بسیار راحت می باشد. افرادی که در مرکز مشاوره خانواده از همراهی یک مشاور خوب استفاده می کنند به شکلی خود را بیمه می کنند.

مرکز مشاوره رسپینا گامی نو در جهت مشاوره به خانواده ها، زوج های جوان در حل تعارضات زناشویی، مشاوره طلاق ، آموزش های پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج برداشته است. مشاوره رسپینا در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس خدمات نوینی به هموطنان عزیز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *